zondag 14 februari 2010

Te slim af

Valentijnsdag 2010. Antoine en Marijn zijn op bezoek bij tante. Veerle en ik zijn thuis. Ik werk aan de schoolkrant en Veerle verveelt zich een beetje. Het liefst wil ze computeren, maar dat kan niet want ik heb de laptop in gebruik (en ze mag van mij niet op de computer die op zolder staat). Sja... Wat doe je dan?

Eerst kijkt ze even naar een film waar ze eigenlijk te jong voor is (Hoe overleef ik mezelf?). Ze vindt er dan ook geen bal aan natuurlijk. Dan maar knutselen... Maar dat houdt ze ook snel voor gezien.

'Mama, mag ik dat spelletje op jouw telefoon doen?'
Met dat spelletje bedoelt ze Bubble Breaker. Daar kan ze zich wel even mee vermaken. Ik ben weer verdiept in mijn werk en hoor dan ineens het liedje Click Clack door de huiskamer schallen. Hoe kan dat nou alweer? Ik heb dat liedje niet op mijn mobiel staan. Dan heb ik het door. Veerle is me weer eens te slim af. Ze zit gewoon te YouTube'en op mijn mobiel. Zou er een kinderbrowser bestaan voor op mobiele telefoons?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen