woensdag 6 januari 2010

Stoere kinderen

Veerle, Marijn en ik zijn naar de musical 'Pippi zet de boel op stelten!' geweest. Het was een erg leuke maar ook wel een beetje een spannende musical. Vooral voor Marijn. Marijn vindt boeven en piraten Heel Spannend. Zo spannend dat hij eigenlijk niet durft te kijken, maar het toch doet omdat het eigenlijk ook wel heel leuk is.

Marijn was zich tijdens de voorstelling helemaal wezenloos geschrokken van het gebrul van een piraat. Ik dacht zelfs dat hij het op een huilen zou gaan zetten. Maar ik had de situatie toch verkeerd ingeschat. Toen hij van de schrik bekomen was, vond hij het toch wel heel stoer eigenlijk. En alsof wij niet hadden gezien hoe erg hij geschrokken was, verkondigde hij na afloop luidkeels: "Ik was echt helemaal niet bang van die boeven en piraten! Ik vond ze juist kei vet!"

(Veerle was overigens nog stoerder: Die liet Antoine tandje nummer acht uit haar mond wiebelen. En deze tand zat echt nóg vaster dan tandje nummer zeven!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten