zaterdag 16 januari 2010

Alleen dat kapsel, he...

'Ja je zingt erg leuk! Het dansje is ook leuk met die pasjes enzo. Maar alleen dat kapsel, he... Je bent helaas niet door naar de volgende ronde.'

Veerle had er al een hele tijd naar uitgekeken, maar vandaag was dan echt haar kinderfeestje. We hebben eerst een variatie op stoelendans gedaan, daarna eierkoek versieren en daarna hebben we geknutseld. Nadat alle knutsels klaar waren, besloten de gasten zelf dat ze wel Popstars konden gaan spelen. Inclusief artitiesten die auditie doen én natuurlijk een vakkundige jury.

Wij hebben geloof ik iets helemaal gemist. Ik had er totaal niet bij stil gestaan om tegen Veerle te zeggen dat het op televisie was. Ik ben er dus net achtergekomen dat kinderen van zes en zeven jaar al naar Popstars kijken.

Gelukkig heeft ze er na haar feestje niet meer naar gevraagd. Want eigenlijk vind ik dat programa -en dan met name die voorrondes waarin de kandidaten voor gek worden gezet- niet geschikt voor kinderen van haar leeftijd. En dan heb ik het nog niet eens over het tijdstip waarop het wordt uitgezonden. Veerle ligt om 20.30 uur al lang in haar bed, hoor!

Oh en Veerle had Popstars overigens wel gewonnen. Niet omdat ze de beste was. Maar om de simpele reden dat het Veerles feestje was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten