vrijdag 11 september 2009

Belangrijke dag vandaag

'Mama, weet je welke dag het is vandaag?' Marijn is net uit bed gekomen en komt naar me toegerend. Ik ben ook nog niet helemaal wakker dus antwoordt slaperig 'Vrijdag! Hoezo?' Marijn kijkt een beetje verontwaardigd. 'Nietus! Het is vandaag groep 2 dag!'

Het is stom van mij dat ik dat was vergeten. We hebben het zo druk met Veerle die in groep 3 zit en leer lezen, dat we Marijn bijna zouden vergeten...

Het is vandaag de eerste keer dat Marijn op vrijdagochtend naar school moet. Op de school van onze kinderen hoeven kinderen pas vanaf groep 2 op vrijdagochtend naar school.

Marijn voelt zich echt heel anders nu. Hij zit echt in groep 2 en hij is ook nog 'oudste kleuter'. En nu dus ook op vrijdagochtend naar school. Ik ben erg benieuwd wat voor oudste kleuterdingen ze vandaag gedaan hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten