zondag 7 juni 2009

K3 wordt K2

Een paar maanden geleden kwam Veerle terug van de BSO. Ze had heel belangrijk nieuws gehoord: Kathleen heeft K3 verlaten. Ze was niet heel erg verdrietig ofzo, maar mijn grapje dat het nu K2 was geworden, kon ze niet waarderen...

Gisterochtend keken Veerle en Marijn naar de Z@pp Kids top 20. Kathleen was er op bezoek en zong een liedje. Marijn verzorgde het commentaar van die dag: Kijk! Kathleen is weg bij K3. Ze zit nu bij de Kids Top 20! Alsof de Z@pp Kids top 20 ook een popgroep is...

Oh en van mijn dochter mag ik meedoen aan de audities voor de nieuwe K3. En waarom? Omdat ik al bijna even dun ben als Kathleen :-) De nieuwe naam van de popgroep wordt dan KS3 (spreek je uit als KAAS-3). Ze wil graag dat ik meedoe want dan kom ik op de televisie. Veerle heeft al een nieuwe outfit ontworpen voor KS3.

Kortom, ik ben (of eigenlijk wij zijn) er klaar voor. Er is alleen een klein probleempje... De inschrijvingen zijn afgesloten.

1 opmerking:

  1. Ach, er zal vast wel nog iemand wegvallen bij K3. Dan heb je je kans! (Niet missen, he ;) )

    BeantwoordenVerwijderen