maandag 8 maart 2010

En nu in het Engels!

'Mama, mama! Ik ken een leuk liedje! Doe mij maar na!'

Hoewel hij al bijna 6 is, vindt Marijn het eigenlijk nog steeds erg leuk om bij mij op schoot te zitten. Natuurlijk past dat bijna niet meer, zo'n grote jongen op schoot, maar ik vind het stiekem ook nog best knus.

'In de maneschijn, in de maneschijn... Klom ik op een trapje...'
'Die kende je nog niet, he?'
Tuurlijk niet... Hij is vast vergeten dat ik dit liedje al wel honderd keer voor hem gezongen heb toen hij nog een baby was. Maar je bent bijna 6 of niet dus dan spreek je al een aardig mondje Engels.

'En nu in het Engels! In du meunescheun, in de meunescheun... Kleum euk eup eun treupje neur heut reumkeuzeun!'

Ik ben erg benieuwd hoe het klinkt als Marijn het liedje in het Zweeds gaat zingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten