dinsdag 10 februari 2009

Eerste Kinderfeestje Alleen...

Marijn heeft voor het eerst een uitnodiging ontvangen voor een kinderfeestje van een klasgenootje. Hij is al eerder naar een kinderfeestje geweest, maar toen ging hij samen met Veerle. Dit is zijn eerste uitnodiging voor het eerste Kinderfeestje Alleen.

Maar ... hij wil niet. Nu had ik bedacht dat het wel een slim plan was als ik met hem mee zou gaan. Marijn moet namelijk altijd eerst even wennen, de kat uit de boom kijken. Als hij dan gewend is, zou ik weg kunnen gaan. Dat was het plan.

Het plan dreigt nu in het water te vallen. Het feestje wordt namelijk waarschijnlijk niet thuis gevierd. Ze gaan op stap. Ik kan niet mee om Marijn te helpen. Dus ik denk dat we vanmiddag met z'n tweetjes thuis blijven..

Leuk hoor, zo'n eerste Kinderfeestje Alleen :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten